2012. szeptember 15., szombat

Könyv - Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok

Elolvasva: 2012. 09. 13.
Na jó, ez az a rész, amire azt mondom, hogy VÉGRE elértünk már ide, hogy pörögjenek az események! De még hogy, hajaj! :)
Kezdjük Virágnál. Hogy Ő meg Ricsi!!!Most komolyan? Mikor ezt olvastam és összeraktam a dominó darabjait nagyot koppant. De nagyon örülök nekik és remélem, hogy nagyon sokáig lesznek boldogok. :)
Cortezt meg imádtam! Igaz egy kicsit haragudtam is rá, hogy miért nem kellett Reninek elmondania, hogy már nincs együtt Vikivel???? Miért nem? Akkor már rég együtt lehetnének. :)
Kinga & Zsolti: na igen, a szerelem nem ismer határokat. :)
Reni szülei: az apuka nem fogy, pedig kondizni jár. :))) Tök viccesek, a kamaszkezelő könyveikkel együtt. :))
Osztálykirándulás: nincs is annál romantikusabb, mikor a szeretett fiúval ülsz kézenfogva a Balaton parton! :)
És végül Arnold: nagyon sajnálom, hogy elmegy,  az a csók pedig váratlanul ért még engem is. Hiányozni fog a következő részekből.
Az osztályról pedig ne is beszéljünk, mert nekem már hajam se lenne az osztályfőnökük helyébe. :)

"Reni és Virág ismét nagyon jó barátok a nagy konfliktus után. Virág nemcsak Doriánnal szakított, hanem emós külsejével is: mostantól vidám cuccokban jár, és még a szemüvegét is hajlandó hordani.

Reni igyekszik kihasználni minden percet, amit Arnolddal tölthet, ám Cortez ezt egyáltalán nem nézi jó szemmel, ezért a két fiú között egyre nő a feszültség…

Mindezek mellett fontos szerepet kap még a második félévben egy mangakiállítás, Ricsi új robogója, Cortez nagymamája, egy éjszaka a Balaton-parton és az iskolai könyvtár…

Az osztály továbbra is a „legbalhésabb” társaság az iskolában, és a tanulásban sem jeleskednek. A sok panasz miatt még a nyár eleji párizsi csereutazás is veszélybe kerül…"

Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: