2010. október 9., szombat

Könyv - Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér

Elolvasva: 2010. 10. 06
Kedvenc szereplő: Katie
Féltem egy kicsit ettől a regénytől, mert nagyon szeretek levelezésből összeállított regényt olvasni. De ez most más volt. Ha nem lettem volna ilyen fáradt, akkor tutira két nap alatt elolvastam volna, de így csak kis léptekben haladtam. Viszont imádtam minden sorát, levelét. És nagyon vártam, hogy összejöjjenek, ami a végére be is következet, igaz egy kicsit sokára. Szeretnék én is egy ilyen barátot, de már lekéstem róla. :(

"Rosie és Alex jóban-rosszban kitartanak egymás mellett, és egy életre szóló véd- és dacszövetséget kötnek az iskola és a felnőttek zord világa ellen. Az izgalmas órai levelezések alatt még nem sejtik, hogy életük következő jó néhány évét is így fogják eltölteni: egymással levelezve… A sors fura szerzet: újra és újra elválasztja egymástól Rosie-t és Alexet, hogy próbára tegye barátságukat, kitartásukat és őszinteségüket. A gyerekek komoly felnőtté cseperednek: mindketten dolgoznak, házasodnak, gyereket nevelnek, válnak, de az a varázslatos kötelék, ami összekötötte őket, életük minden öröme és bánata közepette megmarad.
Több van-e köztük puszta barátságnál? Ha kapnának egy utolsó lehetőséget, kockára tennének-e mindent az igaz szerelemért?"

Értékelés: 5

4 megjegyzés:

Ab írta...

Én is most olvasom, és annyira jó. :)
És olyan hiányérzetem van, hogy nekem nem volt soha ilyen legjobb jó barátom. ááá :D

Móni írta...

Nekem is ez volt csak az egyetlen hiányérzet. Női barátnőm az van gyerekkorom óta, de fiú sajnos nincs. :(
De örülök, hogy neked is tetszik, várom majd a véleményedet! :)

b.m.grapes írta...

Na, igazam lett, látod,jó, könyv, de nem reagáltál a komimra, így ha nem haragszol, kijelentkezeka rendszeres olvasásból :(

anna írta...

Már egy ideje tervezem, hogy elolvasom ezt a könyvet, köszönöm a "lökést hozzá", hogy végre a kezembe is vegyem. :)