2011. június 22., szerda

Könyv - Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz

Elolvasva: 2011. 06. 22
Csak sikerült ezt is elolvasnom. Mikor elkezdtem nem gondoltam volna, hogy ennyi munka jár egy érettségivel, mint jegyző. Megdolgoztam rendesen, napi sok plusz túlórával, de szombaton megértek a porontyaim, tegnap meg tegnapelőtt még papírmunkáztam, de ma már teljes egészében itthon voltam, így gyorsan a fenekére néztem ennek a könyvnek.
De csak az az egy kérdésem merült fel a végé, hogy ennyi??? Hogy bírom én ki a következő részig? Tehát összességében nagyon jó volt, csak Bones nekem a Dr. Csontos Bones és mindig az ő arca ugrott be, de szerintem ez nem baj, sőt! Nagyon jó pasi. :)))
A történetben minden benne volt, amit szerettem volna, szerelem, romantika, vidámság, szomorúság, izgalom, szex, viccesség..... :))) Bones vicceit imádtam, Cat néha idegesítő volt, de anyukája a végén csúcs szuper volt! :)))
Tehát egyszerűen imádtam a könyvet, várom a következő részt, hogy mikor tudom elolvasni. :)

"Senki sem hisz a vámpírokban. Catherine azonban tudja az igazságot. Anyját egy vámpír erőszakolta meg, ezért bosszúból a félvámpír lány évek óta üldözi az élőhalottakat, hátha egyszer a tettes is horogra akad. Egy nap azonban óvatlanul besétál a vámpír fejvadász csapdájába. Bones az egyik vámpírmester, akit gyilkos horda üldöz, így ajánlatot tesz Catnek; együtt talán legyőzhetik a hordát és felkutathatják Cat apját, de ahhoz a lánynak előbb osztoznia kell Bones sorsában; vámpír harcossá kell válnia.Jeaniene Frost Cat és Bones vámpírvadász-sorozata fergeteges sikert arat a vámpírrománc rajongóinak körében. Humorral, érzékiséggel és hihetetlen izgalmakkal teli könyveit felejthetetlen karakterekkel népesíti be. A Cat és Bones páros egy csapásra világhírű lett, a sorozat pedig vezeti a sikerlistákat."


Értékelés: 5

Nincsenek megjegyzések: